Все таки недаремно кажуть, що діти — квіти життя.
Ця фраза має глибокий зміст. Діти — са́ме квіти і са́ме життя, і як будете за ними доглядати, такий і отримаєте результат. Запитаєте: а як бути з генами? Гени також відіграють велику роль у формуванні дитини, але у порівнянні з вихованням це як різні квіти: хтось полюбляє вирощувати троянди, а комусь і шипшина підійде. Одні доглянуті та красиві, інші також ніби нічого, але надто дикі та колючі.
ТИБЕТСЬКИЙ ПОГЛЯД НА ВИХОВАННЯ ДИТИНИ
Дуже важливо !!!!!!! Ніяких принижень і тілесних покарань.
Єдина причина через яку б’ють дітей — вони не можуть дати здачі. Найбільше цим грішать, як не дивно, ті, про кого думають, що вони “ніжні та ласкаві”.
ПЕРШИЙ ПЕРІОД. Дитині до 5 років.
З дитиною потрібно поводитись, як із царем. Забороняти нічого не можна. Лише відволікати. Якщо вона робить щось небезпечне, то слід зробити перелякане обличчя і перелякано вигукнути. Дитина таку мову розуміє чудово. В цей час закладається активність, цікавість, інтерес до життя. Дитина іще не здатна вибудовувати довгі логічні ланцюжки.
Наприклад, вона робила дорогу вазу. Вона не розуміє, що батькам потрібно багато працювати, щоб заробити гроші. Покарання вона сприймає як пригнічення з позиції сили. Ви навчите дитину не бити вази, а підкорятися тому, хто сильніший.
ДРУГИЙ ПЕРІОД. Вік дитини від 5 до 10 років.
В цей час із дитиною слід поводитись “як із рабом”. Ставити перед нею завдання і вимагати їх виконання. Можна карати за невиконання (але не фізично). В цей час активно розвивається інтелект. Дитина повинна навчитися прогнозувати реакцію людей на її вчинки, викликати позитивне відношення до себе і уникати проявів негативного. В цей час не бійтесь навантажувати дитину знаннями.
ТРЕТІЙ ПЕРІОД. Вік дитини з 10 до 15 років.
Як із рівнею. Не на рівних, а саме “як із рівнею”, оскільки ви все одно маєте більше досвіду та знань. Радьтеся з дитиною з усіх важливих питань, дозволяйте і заохочуйте самостійність. Свою волю в процесі обговорення нав’язуйте в “оксамитових рукавичках”. Якщо вам щось не подобається, то акцентуйте дитячу увагу на негативних наслідках, уникаючи прямих заборон. В цей час формується самостійність та незалежність мислення.
ОСТАННІЙ ПЕРІОД. З 15 років уже не дитина.
Відносьтесь з повагою. Виховувати вже пізно і вам залишається лише поглинати плоди своєї праці.
ЯКІ Ж НАСЛІДКИ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ НЕДОТРИМАННЯ ЦИХ ПРАВИЛ?
Якщо пригнічувати дитину до 5 років,то ви придушите життєву активність, інтерес до життя, інтелект, імунітет. Привчите дитину бездумно і звично підкорятися грубій силі. Зробите з неї легку жертву для різного роду негідників.
Якщо будете продовжувати сюсюкати після 5, то дитина виросте інфантильною, не здатною до праці і взагалі до духовних зусиль.
Якщо ви будете опікуватися дитиною як маленькою після 10, то дитина виросте невпевненою, буде залежною від більш самостійних друзів, вплив яких не завжди є позитивним.
Якщо ви не будете поважати дитину після 15, то вона вам цього не пробачить і піде назавжди при першій нагоді.
.
.
Виховуючи своїх дітей, ми багато віддаємо їм, нічого не вимагаючи натомість. Молимось, щоб вони виросли самостійними та успішними людьми. Маючи дітей, нам часто здається, що ми багато втрачаємо: красу, здоров’я, любов, кар’єру... Але все це ілюзії. Діти — це єдине продовження нас, а все решта безлике і недовговічне.
.
Коментарi