ГУЧНІ ЧИТАННЯ
Чи підраховував хтось, скільки запитань за хвилину виникає в головах першокласників? Мабуть, ні. Бо і так зрозуміло - безліч! Діти хочуть знати про все - на те й бо школярі! Шатєєва Настя та Сінчук Іванка з 5-Б класу дали відповіді на деякі з них:
- чому потрібно бути охайними?
- чому потрібно прибирати в оселі?
- чому дуже шкідливо курити?
- чи всі мікроби є ворогами для людини?
- як потрібно доглядати за домашніми тваринами?
А допомогла їм дівчинка Майя, героїня книжок про пригоди в Країні Невидимок. Першокласники дуже уважно слухали про те, як Майя мандрувала зі своїм другом Макрофагом у власному організмі, як вона зрозуміла, чому потрібно дезинфікувати подряпини і рани, робити щеплення, чому небезпечно гладити бродячих собак та котів, як потрібно воювати з цілими полчищами шкідливих мікроорганізмів і де знайти друзів серед них.
Прощаючись із першокласниками дівчата наголосили, що відповіді на свої запитання вони можуть віднайти в шкільній бібліотеці, де зберігається багато книг із різних галузей знань.
НА ПОРАДУ ДО ПЕРШОКЛАСНИКІВ
До першокласників ЗОШ І-ІІІ ст. смт Шацьк завітала розумниця Читайлинка (уч. 5-Б кл. Жур Діана) та бешкетник Незнайлик (уч. 5-Б кл. Львович Микола). Між ними виникла суперечка з приводу того, навіщо читати книжки? Тому шкільний бібліотекар Лукашова С.В. привела Читайлинку й Незнайлика до початкової школи, аби учні допомогли залагодити конфлікт.
Першокласники пояснили Незнайлику, що “Книга вчить, як на світі жить”, “З книгою жити — з добром дружити”, “Знання — сонце, книга — вікно” і ще розказали чимало інших приказок та прислів’їв про книгу, а як відомо, вони - то народна мудрість. Діти розповіли, які книги прочитали, які вірші вивчили, відгадали усі загадки, упізнали всіх казкових героїв.
Зрештою, Читайлинка захоплено вигукнула: “Читачі! Вони справжні читачі!”, Незнайлик пообіцяв, що обов’язково буде читати книжки, а бібліотекар подарувала учням 1-А та 1-Б класів по книзі “Волинський кобзарик” і висловила сподівання, що першокласники стануть активними читачами шкільної бібліотеки.
.
Коментарi